Księgowość w Comarch ERP Optima
Poznaj moduł księgowości dostępny w systemie Comarch ERP Optima. Proponujemy sprawdzone rozwiązania, które są na bieżąco aktualizowane i rozbudowywane przez specjalistów z wieloletnim doświadczeniem.
Comarch ERP Optima dedykowany jest firmom, które rozliczają się ryczałtowo, prowadzą książkę przychodów i rozchodów (Księga Podatkowa) jak również tych które mają pełną księgowość (Księga Handlowa). Ponadto istnieje wyspecjalizowana wersja programu skierowana do Biur Rachunkowych. Comarch ERP Optima jest programem stale zgodnym z obowiązującymi przepisami prawa.
Moduły księgowości dostępne w Comarch ERP Optima
Księga Podatkowa
Księga Podatkowa to moduł umożliwiający prostą obsługę księgową poprzez prowadzenie Księgi Przychodów i Rozchodów lub ewidencji ryczałtowej , dający możliwość rozliczenia się z Urzędem Skarbowym.
Księga Handlowa
Księga Handlowa jest modułem zgodnym z Ustawą o Rachunkowości i daje możliwość prowadzenia pełnej księgowości, która jest zautomatyzowana m.in. dzięki schematom księgowym, internetowej wymianie dokumentów np. deklaracji VAT, plików JPK.
Kasa Bank
Kasa Bank to moduł w którym znajduje się pełna informacja dotycząca przepływu środków pieniężnych: wydatków i wpływów. Z tego poziomu można planować płatności. Kasa Bank jest zintegrowany z bankowością elektroniczną, a także daje możliwość ewidencji i rozliczania delegacji.
Środki Trwałe
Środki Trwałe to moduł, w którym można prowadzić pełną ewidencję majątku firmy: środków trwałych jak również wartości niematerialnych i prawnych. Umożliwia zarządzanie nimi dzięki historii zawartej w module oraz pozwala na automatyczną amortyzację.
Jesteś zainteresowany modułem księgowości? Wypełnij poniższy formularz, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą najszybciej, jak to możliwe.