5 zalet systemu CRM dla handlowców
Nowoczesne narzędzia IT są niezwykle pomocne w wielu branżach. Aby jednak działały jak najlepiej, powinny być idealnie dopasowane do konkretnych potrzeb danego sektora. Z tego względu ogromną popularnością cieszą się elastyczne rozwiązania, które da się konstruować zgodnie z wymogami przedstawicieli konkretnych zawodów. Przedstawiamy 5 zalet systemu CRM dla handlowców!
Dostosowanie do specyfiki branży
CRM dla handlowców ma jedną z największych zalet systemu, którą jest jego idealne przystosowanie. Takie oprogramowanie jest udogodnieniem, które znacznie ułatwia i przyspiesza wykonywanie codziennych obowiązków, ponieważ zawsze dobrze spełnia swoją rolę. Można odpowiednio je spersonalizować, tak by doskonale wpasowało się w specyfikę pracy. Handlowcy zwykle spędzają większość czasu poza biurem, dlatego potrzebne są im elastyczne, nowoczesne narzędzia.
Łatwy dostęp do informacji o klientach w CRM dla handlowców
CRM dla handlowca jest świetnie zorganizowaną bazą danych na temat klientów. Dzięki niemu każdy uprawniony pracownik bez wysiłku może sprawdzić pełną historię zamówienia czy całej współpracy. System pozwala samodzielnie zdecydować, które informacje są najważniejsze i jak powinny być archiwizowane. Do tego pomaga szybko pobrać niezbędne dane, np. z bazy GUS. Takie rozwiązania przyczyniają się do znacznego usprawnienia pracy, a także mają wpływ na poprawę relacji z klientami.
Wsparcie w planowaniu pracy i komunikacji
Kalendarz, lista zadań oraz inne moduły dostępne w systemie to kolejna ogromna zaleta systemu CRM dla handlowców. Dzięki takim funkcjom można być zawsze na bieżąco, by świadomie zarządzać swoim czasem. Opcje te są niezwykle przydatne nie tylko przy realizacji większych projektów, ale też przy pracy w pojedynkę. Możliwość dokładnego przyporządkowania zadań, segregowania dyspozycji czy podpinania kontrahentów i innych wykonawców pozwalają ograniczyć do minimum ryzyko pomyłek, opóźnień, nieporozumień czy innych niedociągnięć.
Dodatkowo CRM jest niezastąpionym kanałem komunikacji. Wbudowany komunikator umożliwia natychmiastowy kontakt z biurem, więc w razie potrzeby da się błyskawicznie reagować na różne sytuacje. W ten sposób można np. przekazać zadanie komuś innemu, spytać o coś współpracownika czy zostawić ważną wiadomość dla przełożonego. Jest to o wiele wygodniejsze rozwiązanie niż rozmowa telefoniczna czy wymiana maili.
Kompleksowe zarządzanie dokumentami
Do największych zalet systemu CRM dla handlowców trzeba także zaliczyć możliwość błyskawicznego tworzenia oraz przekazywania najważniejszych dokumentów ofertowych, faktur itp. W ten sposób można rejestrować m.in. zamówienia, reklamacje albo przyjęcia i wydania magazynowe.
Przy tym da się tworzyć ścieżki wystawiania dokumentów magazynowo-handlowych. System zapewnia wygodny dostęp do wszystkich niezbędnych pism, dbając przy tym o ich bezpieczeństwo oraz odpowiednią archiwizację dokumentów oraz elektroniczny obieg dokumentów. Dzięki temu nic się nie zgubi, nie zostanie przypadkiem skasowane ani nie trafi w niepowołane ręce.
Dostępność mobilna
Praca handlowca w dużej mierze jest mobilna, dlatego stosowane przez niego narzędzia muszą być w pełni funkcjonalne w każdym miejscu, o każdej porze. System CRM może być obsługiwany także na urządzeniach mobilnych (np. smartfonie czy tablecie), dzięki czemu zawsze ma się dostęp do wszystkich modułów oraz potrzebnych informacji o klientach, zamówieniach, dokumentach itp.
Jak wybrać i wdrożyć najlepszy system CRM dla handlowców?
Jesteś zainteresowany wdrożeniem profesjonalnego systemu CRM dla handlowców? Skontaktuj się z nami, by uzyskać wsparcie od doświadczonych specjalistów oraz dostęp do jednego z najlepszych narzędzi IT na rynku. Przygotujemy dla Ciebie prezentację, na której dokładnie przestawimy i omówimy działanie systemu oraz odpowiemy na wszystkie pytania. Jeśli nasza oferta Cię zaciekawi, zaproponujemy optymalny model współpracy, oparty na analizy przedwdrożeniowej oraz stopniowej implementacji.
Chcesz umówić się na demonstrację? Prezentacja jest całkowicie darmowa i niezobowiązująca. Wspólnie wybierzemy termin na spotkanie – w Twojej firmie lub na wideokonferencji. Zadzwoń na numer: 32 263 00 00, wyślij maila na: [email protected] lub skorzystaj z zakładki kontakt.