Jak deweloperzy wykorzystują systemy od Connecto?
Nowoczesne oprogramowania przeznaczone do zarządzania procesami w firmie są z powodzeniem wykorzystywane w różnych branżach. W tym wpisie skupimy się rozwiązaniach dedykowanych przedsiębiorcom, którzy zajmują się inwestycjami budowlanymi. Opisujemy, jak deweloperzy wykorzystują systemy od Connecto!
Rozwiązania informatyczne od Connecto dla deweloperów
Rozwiązania informatyczne od Connecto dla deweloperów znacznie usprawniają oraz ułatwiają procesy związane z budową oraz sprzedażą nieruchomości. Dzięki nim wszystkie etapy planowania, a następnie realizowania inwestycji odbywają się za pośrednictwem jednej platformy. W ten sposób można zaoszczędzić sporo czasu i wysiłku, optymalizując nakład pracy i wkład finansowy, jednocześnie minimalizując ryzyko opóźnień oraz innych niedopatrzeń czy błędów.
Oferowane przez nas systemy umożliwiają stworzenie bazy danych, która obejmuje informacje związane z klientami, inwestycjami oraz innymi ważnymi procesami. Z ich pomocą można uważnie kontrolować przebieg całej procedury, od działań marketingowych, przez rozmowy z klientami/inwestorami, aż po podpisanie umowy czy wydajnie protokołu odbioru. Przy tym odgrywają dużą rolę w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
Nasza platforma zawiera również elektroniczny obieg dokumentów, przez co pozwala szybciej, łatwiej i bezpieczniej przekazywać najważniejsze pisma. W ten sposób tworzy się, przesyła, a także archiwizuje m.in. faktury, umowy, zapytania ofertowe czy raporty.
Co wybiera branża deweloperska?
Branża deweloperska szczególnie ceni sobie rozwiązania IT, które mogą być dostosowane do konkretnych potrzeb. Każda firma ma własną specyfikę, dlatego uniwersalne systemy nie zawsze się sprawdzą. Często okazuje się, że wybrane oprogramowanie jest zbyt proste albo wręcz przeciwnie – zbyt skomplikowane. W obu przypadkach jest niewydajne i nieopłacalne. Nie ma sensu przepłacać za niepotrzebne funkcje, ale nie może zabraknąć podstawowych opcji.
Najpopularniejszym rozwiązaniem z naszej oferty jest CRM dla deweloperów. System zostaje odpowiednio dostosowany do oczekiwań Klienta na podstawie wnikliwego wywiadu. Następnie zespół doświadczonych specjalistów zajmuje się przygotowaniem oraz przeprowadzeniem procesu implementacji oprogramowania w firmie. Po wszystkim zapewniamy pełne wsparcie techniczne, tak by system był niezawodny i działał bez zarzutu przez cały czas.
Oferujemy również specjalne oprogramowanie dla budownictwa, które ułatwia zarządzanie m.in. budżetem, materiałami, logistyką i współpracą z podwykonawcami. Przy tym umożliwia nadzorowanie kosztów i ułatwia rozliczanie budżetu na każdym etapie, a także automatyzuje wiele formalności.
Zalety rozwiązań od Connecto
Jakie są największe zalety rozwiązań od Connecto? Nasze programy są przede wszystkim zaawansowanymi, personalizowanymi narzędziami IT, które z powodzeniem mogą być wykorzystywane w codziennej pracy nie tylko przez zarząd, ale też przedstawicieli takich działów, jak m.in. księgowość, kadry, marketing, sprzedaż, logistyka czy magazyn.
Do zalet naszych systemów zaliczają się również:
- elastyczność i skalowalność – oprogramowanie jest przygotowane zgodnie z oczekiwaniami, a do tego może być na bieżąco modyfikowane. W razie potrzeby rozwija się z firmą i dostosowuje się do aktualnego zapotrzebowania;
- prosta obsługa – intuicyjny interfejs sprawia, że wszyscy pracownicy błyskawicznie nauczą się z nim pracować, a wdrożenie trwa zdecydowanie krócej. Z takim systemem codzienne obowiązki stają się jeszcze łatwiejsze i zajmują mniej czasu;
- pełne wsparcie techniczne – nad stanem oprogramowania czuwa zespół doświadczonych specjalistów IT, którzy w razie problemów błyskawicznie przywracają platformę do pełnej sprawności. Dzięki temu system jest cały czas dostępny i gotowy do działania,
- mobilność – oprogramowanie nie musi być instalowane na komputerach biurowych, ponieważ jest dostępne online. Z platformy da się również korzystać na urządzeniach mobilnych, dlatego może być używana przez pracowników zdalnych czy działających „w terenie”,
- aktualność – nasze systemy są na bieżąco doskonalone i aktualizowane, dlatego zawsze są zgodne z obowiązującymi przepisami czy normami. Uważnie obserwujemy rynek oraz pozostajemy w stałym kontakcie z Klientami, wprowadzając zmiany, które odpowiadają na realne potrzeby,
- bezpieczeństwo – zapewniamy najlepsze systemy ochrony danych, dzięki czemu wszystkie cenne dokumenty i informacje są zabezpieczone przed skasowaniem, kradzieżą czy ujawnieniem.
Poznaj system na spotkaniu
Chcesz lepiej poznać nasze oprogramowania? Umów się na specjalne spotkanie, na którym dowiesz się, jak dokładnie działa i sprawdza się w praktyce Platforma Connecto. Nasi konsultanci z przyjemnością przedstawią Ci funkcje systemu oraz wyczerpująco odpowiedzą na wszystkie pytania. Prezentacja jest darmowa i nie zobowiązuje do zakupu (udział w spotkaniu nie jest jednoznaczny z zakupem produktu). Może odbyć się w siedzibie Connecto, Twoim biurze albo zdalnie, na video-callu. Wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń pod numer 32 263 00 00.