CRM w przeglądarce – jak to działa?
Współcześnie profesjonalne systemy IT wcale nie muszą być już instalowane na wybranych urządzeniach. Wersje online są równie funkcjonalne, a przy tym o wiele wygodniejsze w użyciu oraz zdecydowanie bardziej elastyczne. W tym wpisie wyjaśniamy, jak działa CRM w przeglądarce i dlaczego warto z niego korzystać!
Jak działa CRM w przeglądarce?
CRM w przeglądarce to system do zarządzania relacjami z klientami (ang. Customer Relationship Management), z którego można korzystać bez instalacji. Aby uzyskać dostęp do jego narzędzi, wystarczy zalogować się na specjalnej platformie online. Osoby uprawnione posiadają specjalne dane logowania, które pozwalają im włączyć system na dowolnym sprzęcie podłączonym do Internetu – PC, laptopie lub urządzeniu mobilnym, takim jak np. smartfon czy tablet).
Decydując się na CRM w przeglądarce zyskuje się opcję wygodniejszą, bardziej elastyczną oraz tańszą. System nie jest ograniczony przez liczbę instalacji, dlatego doskonale sprawdza się w przypadku pracy zdalnej i hybrydowej. Jego funkcje są również niezwykle przydatne w sytuacji, gdy pracownicy często działają „w terenie” (np. wyjeżdżają na spotkania z klientami, pracują w magazynie czy przebywają na placu budowy).
W ten sposób na co dzień mogą znacznie szybciej i łatwiej wywiązywać się ze swoich obowiązków, przekazując ważne informacje i dokumenty, a także m.in. rozliczając faktury, kontrolując postępy prac czy komunikując się z klientami bądź innymi pracownikami.
- pulpit – strona główna z najpotrzebniejszymi informacjami, np. kalendarzem, listą zadań, podglądem wybranych projektów czy raportem z aktywności innych pracowników;
- lista zadań – tablica kanban z rozpisanymi zadaniami, podzielonymi na: zrobione, w trakcie wykonywanie oraz wykonane;
- baza danych kontrahentów – kartoteka klientów z danymi z bazy GUS, a także powiązanymi dokumentami, zadaniami czy projektami;
- obieg dokumentów – sekcja przeznaczona do tworzenia, a także przekazywania oraz archiwizowania faktur, umów, ofert, rachunków itp.;
- projekty – katalog projektów, wraz z ich szczegółowym opisem oraz powiązanymi zadaniami i dokumentami;
- raporty – narzędzie zbierające na bieżąco dane o firmie, generujące przejrzyste analizy i zestawienia (na życzenie lub cyklicznie);
- kalendarz – wirtualny planner umożliwiający zapisanie ważnych dat, np. spotkań, deadlinów projektu czy zadań do wykonania;
- czat – komunikator przeznaczony do szybkiej wymiany informacji ze współpracownikami.
Dlaczego warto wybrać takie rozwiązanie?
System CRM w przeglądarce jest już coraz popularniejszym rozwiązaniem. Webowe warianty typowych programów do zarządzania pracą stały się powszechne w czasie pandemii, gdy konieczność wprowadzenia pracy zdalnej i hybrydowej w wielu branżach wymusiła wprowadzenie bardziej dostępnych i elastycznych platform. Nowe standardy, w połączeniu z powszechną cyfryzacją oraz digitalizacją, sprawiły, że tradycyjne instalowane systemy są rzadko stosowane.
Największymi zaletami CRM w przeglądarce są:
- prosta obsługa – intuicyjny, przejrzysty interfejs jest przyjazny nawet osobom bez szczególnych zdolności informatycznych;
- elastyczność – system można odpowiednio dostosować do konkretnych potrzeb;
- skalowalność – platformę można na bieżąco rozwijać, a także jest cały czas aktualizowana, dlatego przez wiele lat będzie spełniać wszystkie oczekiwania;
- łatwy dostęp – do systemu może zalogować się każdy uprawniony pracownik, niezależnie od miejsca i czasu (wystarczy urządzenie z podłączeniem do Internetu);
- bezpieczeństwo – wszystkie dane oraz dokumenty przekazywane przez platformę są chronione przez nowoczesne algorytmy, a na bieżąco są wykonywane kopie zapasowe;
- rentowność – platforma nie ma ograniczonej liczny użytkowników, a ponieważ jest personalizowana, płaci się tylko za te funkcje, które są rzeczywiście potrzebne.
Gdzie szukać systemu?
System CRM przez przeglądarkę powinien być nowoczesnym, stale nadzorowanym oprogramowaniem. Z tego względu najlepiej postawić na profesjonalne rozwiązanie, dostarczone przez firmę IT z wieloletnim stażem na rynku.
Ogromne znaczenie ma to, czy platforma:
- jest prosta w obsłudze,
- ma stałe wsparcie techniczne ze strony dedykowanego zespołu,
- może być personalizowana i na bieżąco modyfikowana,
- zostanie wdrożona przez zespół specjalistów, którzy zajmą się bezpiecznym importem danych oraz integracją z wykorzystywanymi już aplikacjami i systemami.
Grupa Connecto oferuje kompleksowe, w pełni indywidualne, profesjonalne wsparcie. Dostarczamy rozwiązania które są jednocześnie uniwersalne, ale przy tym idealnie dostosowane do konkretnych wymogów i specyfiki firmy.
Sprawdź prezentację
Chcesz wdrożyć CRM w przeglądarce w swojej organizacji? Sprawdź prezentację systemu i umów się na specjalne spotkanie. W razie pytań zachęcamy do kontaktu – nasi konsultanci szczegółowo wszystko wyjaśnią, a także przygotują spersonalizowaną ofertę. Wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń pod numer 32 263 00 00.
Więcej informacji znajdziesz na: https://neonconnecto.pl/crm-przez-przegladarke-jak-dziala/.