Aplikacja CRM do pracy w terenie
W przypadku wielu firm nie wszyscy pracownicy przebywają w tym samym budynku. Handlowcy oraz inne osoby pracujące zdalnie często korzystają z narzędzi ułatwiających komunikację z klientami, a także innymi członkami zespołu.Wyjaśniamy, jak działa aplikacja CRM do pracy w terenie i dlaczego warto z niej korzystać!
Jak działa aplikacja CRM do pracy w terenie?
Aplikacja CRM do pracy w terenie to mobilne rozwiązanie, idealne dla osób, które wykonują swoje obowiązki poza firmą. Program jest przeznaczony głównie do zarządzania relacjami z klientem. Oferuje narzędzia, które gromadzą dane o kontrahentach i dają wgląd w historię zamówień, status sprzedaży itp. Dodatkowo posiada moduły przydatne w codziennej pracy, odpowiedzialne za m.in. przekazywanie dokumentów, wymianę informacji z innymi członkami zespołu, tworzenie harmonogramów czy kontrolę postępów prac.
Funkcje aplikacji CRM do pracy w terenie pokrywają się z tym dostępnymi w wariancie na komputer. Różnicą jest układ dostosowany do wyświetlania na mniejszym ekranie oraz uproszczona nawigacja. Dzięki temu pracownicy mają równie łatwy dostęp do potrzebnych danych czy dokumentów niezależnie od tego, gdzie się znajdują.
Dla kogo będzie przydatna? (tu min handlowcy i osoby pracujące mobilnie)
Z aplikacji CRM do pracy w terenie z powodzeniem mogą korzystać np.:
- handlowcy i przedstawiciele handlowi – umożliwia szybki dostęp do informacji o m.in. klientach, historii zamówień i statusie sprzedaży,
- serwisanci i technicy – pozwala na bieżąco rejestrować wizyty serwisowe i planować kolejne zadania;
- pracownicy magazynu i logistyki – ułatwia wymianę danych i przekazywanie dokumentów;
- pracownicy zdalni – usprawnia zarządzanie zadaniami i raportowanie działań.
Mobilna aplikacja CRM jest również niezwykle przydatna reprezentantom kadry kierowniczej. Dzięki niej możliwe jest zarządzanie firmą przez telefon, nawet gdy jest się akurat np. na konferencji czy wyjeździe służbowym.
Dlaczego warto wybrać te rozwiązanie?
Korzystanie z mobilnej aplikacji CRM ma wiele zalet. Przede wszystkim na wiele sposobów zwiększa wydajność i skuteczność pracowników znajdujących się poza główną siedzibą firmy, dając im dostęp do wszystkich potrzebnych danych oraz narzędzi. Poza tym:
- usprawnia rozmaite procesy,
- ułatwia (a nawet automatyzuje) formalności,
- redukuje ryzyko opóźnień, pomyłek, zdublowanej pracy itp.,
- pozwala lepiej organizować pracę i rozdysponowywać obowiązki.
Mobilna aplikacja CRM jest połączona z głównym systemem CRM, a także integruje się z innymi wykorzystywanymi w firmie narzędziami IT. Dzięki temu pracownicy mogą o wiele łatwiej i szybciej wykonywać codzienne obowiązki. Co więcej, w ten sposób powstaje baza cennych danych – ich analiza pozwala uzyskać wskazówki co do tego, które obszary wymagają dopracowania. Raporty automatycznie generowane przez moduł BI dostarczają informacje na temat m.in. trendów, niepokojących zjawisk czy niewykorzystanych zasobów. Na ich podstawie można świadomiej podejmować kolejne decyzje biznesowe.
Dowiedz się więcej od naszych specjalistów
Potrzebujesz mobilnej aplikacji CRM? Wybierz platformę online dostępną w wersji przeglądarkowej Neon Connecto. Oferujemy proste w obsłudze narzędzie, które pomoże Ci stworzyć spójne środowisko pracy. W ten sposób możesz zyskać pełną kontrolę nad sytuacją w firmie niezależnie od tego, gdzie jesteś.
Chcesz lepiej poznać Neon Connecto? Skontaktuj się z nami! Sprawdź wersję demonstracyjną oraz umów się na prezentację. Nasi konsultanci omówią działanie platformy i odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania. Udział w spotkaniu jest darmowy i nie jest jednoznaczny z wyrażeniem zgody na zakup usługi. Zadzwoń na numer 32 263 00 00 lub wypełnij formularz w zakładce kontakt!