Elektroniczny obieg faktur w firmie. Poznaj cały proces
Elektroniczny obieg faktur kosztowych można wdrożyć w każdej firmie, bez znaczenia, jakiej jest wielkości oraz branży, w jakiej działa. Taki system sprawia, że działanie związanie z rejestrowaniem i procesowaniem się faktury jest o wiele szybsze. Minimalizuje też ryzyko zgubienia ważnego dokumentu.
Spis treści
Obieg faktury kosztowej może być dowolny
Przykładowy obieg faktury może wyglądać tak:
1. Skanowanie i wprowadzania dokumentu do systemu poprzez opisanie go
2. Akceptacja lub odrzucenie faktury przez odpowiedzialną za to osobę
3. Odrzucenie dokumentu lub wprowadzenie do go systemu ERP
To, w jaki sposób i do kogo trafi faktura jest całkowicie zależne od osób wybierających system. Przy analizie przedwdrożeniowej ustalana jest ścieżka obiegu dokumentu wraz z wszelkimi akceptacjami i odrzuceniami dokumentu. Powyższy screen jest tylko przykładem. Obieg dokumentu faktury jest dowolny i odzwierciedla ten, który wykorzystywany jest w firmie w formie papierowej.
Elektroniczny obieg faktur z Connecto DMS
Elektroniczny obieg dokumentów pozwala na monitorowanie położenia dokumentu, proste wyszukiwanie oraz archiwizację w systemie. Dzięki temu widzi go każda uprawniona osoba z dowolnego oddziału firmy. Moduł obiegu faktury kosztowej (elektroniczny obieg dokumentów) to tylko jedna z części systemu Connecto DMS. Pozostałe moduły, z których składa się oprogramowanie to:
CRM – moduł pozwalający na planowanie kontaktów i rejestrowanie przeprowadzonych spotkań czy rozmów telefonicznych. Ponadto umożliwia przydzielanie zadań oraz ustawianie przypomnień ich wykonania.
Projekty – kontrola poprzez harmonogramowanie zadań i zarządzanie dokumentacją projektową. Przeważnie wykorzystywane w firmach budowlanych, choć nie jest to regułą.
Business Intelligence – moduł umożliwiający tworzenie raportów oraz analizowanie ich przez właścicieli/zarząd firmy
Integracja obiegu faktury kosztowej
Elektroniczny obieg faktur integruje się z oprogramowanie klasy ERP (np. Comarch ERP XL, Comarch ERP Optima). Za odpowiednie wdrożnie oraz integrację odpowiada analiza przedwdrożeniowa, o której już pisaliśmy. Z oprogramowania korzystają małe i średnie firmy (sektor MŚP) oraz duże przedsiębiorstwa.
Chcesz wiedzieć więcej na temat systemu? Umów się na prezentację pod numerem telefonu 32 263 00 00 lub wypełnij formularz