Elektroniczny obieg dokumentów a usprawnienie działania przedsiębiorstwa
„Elektroniczny obieg dokumentów a usprawnienie działania przedsiębiorstwa” to tytuł konferencji organizowanej przez firmę Connecto, producenta systemu Connecto DMS.
Obieg dokumentów głównym tematem konferencji
Na spotkaniu pokażemy możliwości, jakie daje elektroniczny obieg dokumentów i zaprezentujemy jego zastosowanie w poszczególnych branżach. Głównym tematem spotkania będzie obieg dokumentu funkcjonujący zarówno w części firmy, jak i obejmujący każdy z jej obszarów. Przedstawimy korzyści, jakie daje każdy z modułów zastosowanych w systemie Connecto DMS. Powiemy na co warto zwrócić uwagę przy wdrożeniu oprogramowania oraz można zintegrować je z innymi systemami informatycznymi.
Zapisy na konferencję odbywają się na stronie www.wiedza.connecto.pl
Data, czas, miejsce: 18 października 2017, o godz. 10:00 w Park Hotel „Diament” Katowice.
Poznaj system Connecto DMS
System Connecto DMS zapewnia sprawne zarządzanie dokumentami i przepływ informacji w przedsiębiorstwie. Składa się z czterech, które odpowiadają w firmie za obieg dokumentów, relację z klientem, zarządzanie projektem oraz tworzenie analiz i raportów. Każdy z modułów jest indywidualnie konfigurowany w oparciu o potrzeby oraz wymagania klienta. Więcej o systemie na stronie: https://www.connecto.pl/skonfiguruj-system-dms-dla-swojej-firmy/
W razie pytań i wątpliwości jesteśmy do dyspozycji pod numerem telefonu 32 263 00 00 lub mailowo [email protected]