Elektroniczny obieg dokumentów – konferencja już za nami
18 października w katowickim hotelu Diament odbyła się konferencja, która pewnie dla wielu uczestników była świeżym spojrzeniem na dokumenty krążące po firmie. „Elektroniczny obieg dokumentów a usprawnienie działania przedsiębiorstwa”- to temat skupiający uwagę właścicieli przedsiębiorstw z różnych branż.
Elektroniczny obieg dokumentów tematem konferencji
Na konferencji poruszono temat elektronicznego obiegu dokumentów funkcjonującego w systemie Connecto DMS. Przedstawiono czym jest elektroniczny obieg dokumentów oraz w jaki sposób wpływa na przedsiębiorstwo, które z niego korzysta. Najczęstsze problemy, z jakimi zmagają się firmy bez elektronicznego obiegu dokumentów są:
- zagubienie dokumentów
- długi czas realizacji projektów
- rozmyta odpowiedzialność
- wyeliminowanie złych ścieżek obiegu dokumentów
Zaprezentowano także proces obiegu faktury kosztowej w Connecto DMS w pięciu prostych krokach:
1. Rejestracja
2. Dekretacja
3. Akceptacja
4. Księgowość
5. Przekazanie do systemu ERP
Uczestnicy konferencji dowiedzieli się również o korzyściach, jakie płyną z zastosowania systemu DMS. Poruszono też istotny temat samego wdrożenia systemu informatycznego. Wspomniano na co zwrócić uwagę i o czym pamiętać decydując się najpierw na zakup, a potem wdrożenie oprogramowania.
Specjaliści zaprezentowali jak rozwiązania informatyczne mogą działać na przykładzie konkretnych branż, a ostatnim elementem konferencji były temat pozyskania dofinansowania na system Connecto DMS. Wytłumaczono też od czego zależy zdobycie dotacji, jakie warunki trzeba spełniać oraz jak duże może być same dofinansowanie.
Choć sama konferencja poświęcona była obiegowi dokumentów, to warto wspomnieć, że system Connecto DMS składa się również z:
Eksperci z Connecto są do dyspozycji pod numerem telefonu 32 263 00 00 lub mailowo [email protected]