Platforma Connecto (dawniej System Connecto DMS)
Platforma Connecto to system informatyczny do zarządzania biznesem – gromadzenia danych, obiegu informacji i dokumentów, koordynowania działań. Od kilkunastu lat rozwijamy ją dzięki wskazówkom naszych klientów.
Stworzyliśmy funkcjonalności Platformy Connecto, by uwzględniać charakter i zakres potrzeb firmy, w której rozpoczynamy wdrożenie. Zależy nam, aby system był dokładnie taki, jakiego oczekuje klient, dlatego każdorazowo nasi programiści go specyfikują. Mapujemy procesy pracy i porządkujemy je, przenosząc do przestrzeni cyfrowej. Ta unikatowość to atut, innowacja i podstawa każdej z naszych blisko 1000 realizacji.
Platforma Connecto to jedno z niewielu narzędzi na rynku, które potrafi zinformatyzować procesy “miękkie” w zarządzaniu. Dzięki specyfice i niezwykłej plastyczności systemu pracownicy otrzymują narzędzie, które wspiera ich działania, a kadra zarządzająca zyskuje systematyczny wgląd w każde z realizowanych zadań. Platforma Connecto cyfryzuje procesy administracyjne, personalne, handlowe, projektowe, usługowe i zarządcze. I jest “user friendly”, co znaczy, że łatwo się z niego korzysta.
Atuty Platformy Connecto
SKUTECZNA – wzrasta jakość i efektywność dzięki pracy realizowanej w elektronicznym obiegu danych, informacji i dokumentów.
ELASTYCZNA – systematyzuje relacje z klientami, pomaga planować, realizować i dokumentować, upraszcza organizację, dostęp i przechowywanie informacji i dokumentów w optymalnym dla firmy zakresie.
INTEGRALNA – łączy bazy danych innych systemów do zarządzania np. systemu klasy ERP korespondencję, procesy sprzedaży, produkcji, magazyny, księgowość, kadry oraz dedykowane aplikacje.
MOBILNA – używasz go z każdego urządzenia i miejsca na ziemi, bez konieczności instalowania oprogramowania.
Jesteś zainteresowany platformą Connecto? Wypełnij poniższy formularz, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą najszybciej, jak to możliwe.
Platforma Connecto (dawniej System DMS) to rozwiązanie dla firm, które na co dzień gromadzą różne rodzaje pism krążących po firmie i szukają sposobu umożliwiającego dotarcie do konkretnego dokumentu w kilka sekund. Takie działanie usprawnia, porządkuje i przyśpiesza opisywany system.
System DMS Connecto – moduły
System elektronicznego obiegu dokumentów
Dzięki modułowi możliwa jest pełna kontrola związana z przepływem informacji i dokumentów, jakie krążą po firmie, ponieważ wszystko znajduje się w jednym miejscu. Dzięki temu dana umowa czy faktura nie zostanie zgubiona. System ma wpływ na usprawnienie procesów w firmie i zautomatyzowanie pracy wielu ludzi. Pozwala ustalić, kto będzie miał wgląd w konkretne dokumenty.
Moduł pozwala nam skrócić cykl sprzedażowy oraz przyśpieszyć codzienne działania, które mają miejsce w procesach handlowych. Informacje o klientach, ich decyzjach i krokach, jakie wobec nich zostały podjęte zbierane są w systemie. Dzięki temu możliwe jest idealne dopasowanie oferty do potrzeb danego klienta. Wykonując takie kroki jesteśmy w stanie pozyskać kolejnych klientów oraz być w stałym kontakcie z obecnymi. CRM to także poprawienie jakości pracy i organizacji w firmie, m.in kontrola zadań zleconych pracownikom.
To kolejny element, dzięki któremu usprawnione są działania związane z prowadzeniem firmy i projektami, jakie wykonuje. Dzięki modułowi w dowolnym momencie można zamieścić poprawki w projekcie oraz kontrolować dokumenty związane z zamówieniami czy fakturami kosztowymi. Działanie systemu to również harmonogramowanie, dzięki czemu pilnujemy poszczególnych etapów wykonania zlecenia. To pozwala uniknąć przekroczenia budżetu oraz czasu związanego z oddaniem projektu.
To moduł umożliwiający stworzenie analizy i raportu z dowolnego obszaru firmy. Pozwala na porównanie okresów pod kątem finansowych czy sprzedażowym. Kontrola sytuacji firmy odbywa się przy wykorzystaniu jednego narzędzia. Wszystko jest jasno i klarownie przedstawione za pomocą wykresów lub/i diagramów.
- dostęp do dokumentów w każdym momencie
- archiwizowanie danych
- dodanie konkretnych osób odpowiedzialnych za działania na dokumencie
- przyspieszenie obiegu faktur elektronicznych i zakupowy
- tworzenie analiz i raportów
- kontrolowanie czasu przy konkretnych projektach
- integracja z systemami klasy ERP