CRM dla firmy usługowej – jaki będzie najlepszy?
W 2019 roku co raz trudniej uwierzyć w to, że wciąż istnieją firmy usługowe bez nowoczesnego systemu CRM. Niemal każde przedsiębiorstwo tego typu już dawno odkryło jak potężnym narzędziem jest dobrze wdrożony i skrojony na miarę system do zarządzania procesami sprzedażowymi i relacjami z klientem. Jeżeli Twoja organizacja nie posiada takiego systemu lub obecnie używane rozwiązanie nie spełnia Twoich oczekiwań – koniecznie przeczytaj ten artykuł.
Spis treści
CRM dla firmy usługowej
Świetnym rozwiązaniem CRM dla firmy usługowej jest narzędzie Connecto DMS. Pozwala on na przeniesienie procesów biznesowych przedsiębiorstwa do systemu informatycznego. Jednym z głównych modułów Connecto DMS jest właśnie CRM. W standardzie tego narzędzia znajdują się następujące elementy:
- Tworzenie bazy wiedzy o klientach wraz ze spersonalizowanymi polami do przechowywania specjalistycznych danych wykorzystywanych przez Twoją branżę;
- Kalendarz do zarządzania wewnętrznymi i zewnętrznymi wydarzeniami, pracownikami oraz zasobami takimi jak sale konferencyjne, rzutniki czy samochody z firmowej floty;
- System zarządzania zadaniami pozwalający na planowanie, zlecanie, śledzenie wykonania oraz uzupełnianie danych o zadaniach ? dostępny zarówno na komputerze jak i w aplikacji mobilnej;
- Funkcje raportowania Business Intelligence pozwalające na przekucie danych zebranych w module CRM w kopalnię wiedzy pozwalającą lepiej wyciągać wnioski ze swoich działań, a następnie optymalizować plany sprzedażowe i podejmować trafniejsze decyzje biznesowe;
- Moduł tworzenia ścieżek workflow (elektroniczny obieg dokumentów);
- Moduł integracji z zewnętrznymi rozwiązaniami. Dzięki niemu, przykładowo, można stworzyć proces sprzedażowy, który angażuje system ERP, a dokładniej moduły magazynowy i wystawiania faktur (np. Comarch ERP), czy też połączyć się z aplikacją do mass mailingu lub inną formą marketing automation (często wybierane jako funkcja CRM dla firmy usługowej).
Program do zarządzania firmą usługową
CRM dla małej firmy, czy też program do zarządzania firmą usługową to nic innego jak rozwiązanie informatyczne, które pozwoli przetłumaczyć procesy biznesowe wykonywane dotąd w formie papierowej, ustnej czy za pomocą arkuszy kalkulacyjnych i e-maili na jeden płynny ciąg przyczynowo skutkowy w ramach jednego, spójnego systemu informatycznego.
Zabierając się za wybór programu do zarządzania firmą usługową, upewnij się, że spełnia on wszystkie Twoje wymagania. Doskonałym wyborem jest kompleksowy pakiet Connecto DMS, który pozwala na wcielenie w życie praktycznie każdego procesu biznesowego. Wszystko to dzięki bogatemu zestawowi modułów, rozbudowanemu kreatorowi dokumentów i ścieżek workflow oraz doświadczonej kadrze wdrażającej. Oprogramowanie to działa w szerokim spektrum firm usługowych, pośród których znajdziemy:
- Agencje reklamowe i marketingowe;
- Firmy informatyczne i wdrażające nowoczesne technologie;
- Firmy budowlane, remontowe i monterskie;
- Pracownie projektowe i architekci
- Przedsiębiorstwa serwisowe.
Firma usługowa, a system informatyczny
Istnieje duża polaryzacja pomiędzy firmą usługową, a systemem informatycznym. W czasie co raz większej konkurencji na każdym możliwym rynku, potrzebny jest sposób na osiągnięcie przewagi. Wdrażając system CRM do zarządzania firmą usługową, wprowadzasz do swojej oferty nową jakość. Od tej pory wszystkie twoje oferty będą spersonalizowane, szybkie i dokładne. Plany sprzedażowe będą realistyczne, a śledzenie ich realizacji prostsze niż kiedykolwiek.
Tworząc niestandardowe elementy systemu CRM zapanujesz nad indywidualnymi cennikami, akcjami promocyjnymi i limitami kredytowymi. Dobierając moduł zarządzania projektami wejdziesz w świat profesjonalnego zarządzania realizowanymi usługami ? zarówno od strony zadaniowej, jak i kosztowej, czasowej, oraz ilościowej (np. zużycie materiałów).
Skontaktuj się z nami i umów się na prezentację systemu CRM dla firm usługowych. Poznaj korzyści wynikające z wdrożenia w czasie spotkania w siedzibie twojej firmy, w oddziale Connecto lub w czasie prezentacji zdalnej prowadzonej przez Internet.