Program do zarządzania inwestycjami budowlanymi
System Connecto DMS jest bardzo często wdrażany w roli programu do zarządzania inwestycjami budowlanymi. Jako aplikacja od samego początku projektowana z myślą o branży budowlanej, posiada wszystkie wymagane komponenty, aby odwzorować dowolny proces biznesowy związany z prowadzeniem firmy wykonawczej.
Spis treści
Zarządzanie inwestycjami budowlanymi
Praca z aplikacją zaczyna się już na etapie przygotowawczym, gdzie z użyciem modułu CRM zbieramy oferty od podwykonawców i dostawców lub sami startujemy do konkursu w roli podwykonawcy lub generalnego wykonawcy. Aplikacja generuje, zbiera i archiwizuje wszystkie dokumenty powiązane z tymi czynnościami – dokumentację projektową, zapytania przychodzące i wychodzące oraz zamówienia i zlecenia. Connecto DMS wspiera nas w kontakcie z kontrahentami również na etapie prowadzenia i odbierania prac.
W momencie startu inwestycji rejestrowany jest planowany harmonogram, który następnie na bieżąco uzupełniany jest o realne wartości, co daje pełen obraz umiejscowienia prac w czasie. Sercem projektu jest jego budżet i kosztorys. To tutaj przechowywane są planowane wartości kosztowe i ilościowe związane z inwestycją. Używając modułu o nazwie elektroniczny obieg dokumentów możemy rozpocząć zbieranie informacji o realnie poniesionych kosztach. Dokumenty takie jak faktury kosztowe i przychodowe, protokoły, karty pracy czy dokumenty magazynowe, w ramach swojego obiegu po firmie, parowane będą z pozycjami budżetu i kosztorysu.
Projekt w programie Connecto DMS pełni również rolę teczki na dokumenty. Dzięki modułowi zarządzanie projektami, obok harmonogramu i budżetów, w jednym miejscu znajdziemy wszystkie umowy, protokoły zdawczo – odbiorcze, pisma i dowolny inny, zdefiniowany przez klienta zbiór danych.
Wszystkie informacje ze brane w bazie danych programu do zarządzania inwestycjami budowlanymi Connecto DMS są przetwarzane przez silnik modułu Business Intelligence, aby dostarczyć naszym klientom łatwe do zrozumienia raporty dające głęboki wgląd w stan firmy w podziale na dowolne wymiary – procesy, działy, pracowników czy okresy czasowe.
Moduł CRM
- Rejestrowanie zapytań przychodzących od Inwestorów i Generalnych Wykonawców
- Możliwość automatycznej wysyłki zapytań do podwykonawców i dostawców materiałów
- Generowanie zamówień dla najlepszych oferentów w konkursie zapytań wychodzących
- Tworzenie ofert w odpowiedzi na zapytania przychodzące
- Prezentowanie wszystkich dokumentów związanych z postępowaniem w formie czytelnego drzewa
- Możliwość tworzenia indywidualnych szablonów wydruków dla dokumentów modułu CRM
- Automatyczna konwersja wygranych zapytań przychodzących i ofert do projektów
- Zlecanie zadań pracownikom i analiza ich realizacji.
Moduł budżetowania
- Tworzenie dowolnych schematów budżetowych
- Możliwość importu kosztorysu zapisanego w formacie excel
- Przypisywanie kosztów, przychodów i wbudowanych ilości za pomocą dokumentów rozliczeniowych (kosztowych i przychodowych), np. faktur i dokumentów magazynowych
- Tworzenie niestandardowych dokumentów rozliczeniowych, takich jak karty pracy wyliczane zgodnie z wewnętrznymi praktykami firmy
- Analiza zebranych danych na dowolnym poziomie szczegółowości i w przecięciu przez dowolny wymiar, np. tylko koszty usług obcych na projektach realizowanych w pierwszym kwartale
Moduł obiegu dokumentów
- Rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących związanych z projektami i ogólną działalnością operacyjną firmy. Tworzenie księgi kancelaryjnej.
- Tworzenie własnych formularzy z szablonami wydruków i obiegu dokumentów – np. umów, protokołów zdawczo-odbiorczych, zarządzeń czy zapotrzebowań.
Moduł obsługi zasobów
- Integracja z modułem magazynowym systemu ERP w zakresie tworzenia dokumentów magazynowych, np. PW, RW czy WZ
- Rejestracja narzędzi i sprzętu ciężkiego z opcjonalną integracją z modułem środków trwałych
- Historia przyjęć, wydań, zwrotów i zniszczeń sprzętu.
- Rejestr pracowników stałych i wypożyczonych z opcjonalną integracją z modułem kadrowym
- Rejestracja czasu pracy pracowników i sprzętu
- Przypomnienia o przeglądach, ubezpieczeniach, wygasających certyfikatach i szkoleniach.
Potrzebujesz rozwiązania dla Twojej firmy? Zadzwoń 32 263 00 00, wypełnij poniższy formularz lub poprzez zakładkę kontakt.