Aktualizacja Comarch ERP Optima taniej do 25 czerwca
Tylko w tym tygodniu aktualizacja oprogramowania Comarch ERP z niższą ceną. Sprawdź szczegóły i przekonaj się dlaczego warto.
Od początku 2017 roku wszystkie małe i średnie przedsiębiorstwa mają obowiązek generowania struktury Jednolitego Pliku Kontrolnego, który przesyłają do Ministerstwa Finansów. Jeśli firma nie przekaże pliku, będzie musiała liczyć się z sankcjami, jakie przewidział ustawodawca. Dlatego tak ważna jest aktualizacja systemu ERP, by ten był zgodny z obowiązującymi przepisami. Aktualizacja tam pozwala m.in. na prawidłowe generowanie jednolitego pliku kontrolnego.
Posiadając ważną gwarancję na system Comarch ERP Optima, otrzymujesz nie tylko pełną obsługę wspomnianego JPK, ale również dostęp do najnowszych usług i funkcjonalności, jakie pojawiają się w oprogramowaniu. Masz dostęp do całkowitej pomocy specjalistów, którzy rozwiążą Twój problem najszybciej jak to możliwe.
Tylko do 25 czerwca można zrobić to na specjalnych warunkach:
Upgrade otwarty I za wartość 20% zamiast 30%
Upgrade otwarty II za wartość 30% zamiast 40%
Zmiany w Comarch ERP Optima
Wkrótce do oprogramowania Comarch ERP zostanie wprowadzona funkcja sprawdzania numeru NIP kontrahenta w systemie VIES, a także weryfikacja czy kontrahent jest płatnikiem VAT. W systemie znajduje się mechanizm umożliwiający łączenie kart kontrahentów, dzięki czemu użytkownicy mogą kopiować indywidualne parametry (m.in. atrybuty lub rachunki bankowe).
Nastąpiło też poprawienie ergonomii pracy dzięki automatycznemu pobieraniu kursów walut, mechanizmu podpowiadania najczęściej wybieranych walut przy wystawieniu dokumentu oraz możliwości seryjnego rozliczania zdarzeń z preliminarza płatności. Oprogramowanie zapewnia kontrolę duplikacji faktur, a także działań pracowników. Rozwiązanie te umożliwia sprzedaż z wykorzystaniem terminali płatniczych.
Nowe moduły od Comarch ERP
Wśród nowości, jakie oferuje Comarch znajdują się:
Comarch ERP e-Pracownik – aplikacja została poszerzona o rejestrowanie szkoleń, tworzenie biblioteki dokumentów, które mają zostać pobrane przez pracowników (w Intranecie). Moduł pozwala też na okresową ocenę pracownika.
Comarch e-Sklep – platforma ta wykorzystywana jest do sprzedaży internetowej z funkcją programu lojalnościowego, a także rozwiązaniami dla sektora B2B. To sprawia, że wielu użytkowników jednej firmy będzie mogło dokonać zakupu z jednego konta.
Integrowanie systemów ERP z DMS
Decydując się na System ERP od Comarch otrzymujemy rozwiązanie, które w całości można integrować z Connecto DMS. To bardzo popularny zabieg, wybierany przez właścicieli małych i dużych przedsiębiorstw.
Elektroniczny obieg dokumentów, który jest częścią systemu Connecto DMS umożliwia dotarcie do dokumentów w każdym momencie i miejscu, a przede wszystkim minimalizuje ryzyko zagubienia lub zniszczenia ważnych faktur, umów czy projektów. Wśród rozwiązań znajduje się też system CRM, Business Intelligence oraz moduł do zarządzania projektami.
Interesują Cię nasze rozwiązania? Wypełnij formularz, skontaktuj się pod numerem telefonu 32 263 00 00 lub [email protected]