BI, czyli centrum raportów w systemie Connecto DMS [video]
Kontrola i analiza dostarczanych wyników generowanych przez każdy dział firmy może odbywać się w jednym miejscu. Wszystko za sprawą modułu Business Intelligence, który dostępny jest w naszej ofercie. Zobacz, jak działa centrum raportów, na czym polega tworzenie danego dokumentu oraz do kogo trafia. Przedstawiamy działanie modułu BI w formie video.
2. Raporty w dowolnej formie
3. Subskrybowanie dokumentów
4. Jeden z elementów systemu Connecto DMS
5. Zapytaj o rozwiązanie dla Twojej firmy
Centrum raportów Business Intelligence
Dyrektor Handlowy uruchamia centrum raportów Business Intelligence. Znajdują się tam raporty stworzone przez niego, jak i te udostępnione przez innych użytkowników. Z raportów DMS wybiera wcześniej przygotowany raport dotyczący sprzedaży w czwartym kwartale. Używa opcji aktualizuj i otwórz, by uzyskać najnowsze dane. Widoczne jest okno raportu, które prezentuje ostatnio zapamiętany układ tabeli i wykresów.
Raporty w dowolnej formie
Raport w formie wykresu kołowego przedstawia ilość transakcji handlowych z podziałem na województwa. Dyrektor na podstawie zbioru danych znajdujących się z prawej strony, tworzy nowy raport. Wybiera on kolumnę „handlowiec” i zestawia ją z marżą. Zmienia wygląd wykresu z kołowego na słupkowy. Następnie zaznacza komórki, które posłużą za dane wsadowe do wykresu. Użytkownik zmienia formatowanie kolumn marża i wartość na pole walutowe.
Subskrybowanie dokumentów
Do raportu dodaje kolumnę wartość po to, by na jednym ekranie porównać: wygenerowane przez handlowca obroty z realnym zyskiem. Nowo stworzony raport zapisuje pod nazwą: sprzedaż w czwartym kwartale „handlowcy”. Dyrektor handlowy zdecydował się na subskrypcję raportu, który będzie wysyłany w formie wiadomości email wraz załącznikiem Excel, w każdy poniedziałek o 7 rano, na podany adres email.
Jeden z elementów systemu Connecto DMS
Należy pamiętać, że centrum raportów Business Intelligence to tylko jeden z modułów dostępnych w systemie Connecto DMS. Wśród reszty rozwiązań znajdują się moduły, które można zintegrować między sobą oraz z systemami klasy ERP (popularne to Comarch ERP Optima oraz Comarch ERP XL). Specjaliści z firmy Connecto są w stanie wdrożyć także elektroniczny obieg dokumentów i CRM.
Zapytaj o rozwiązanie dla Twojej firmy
Wszystkie te rozwiązania dostępne są w ofercie firmy Connecto. Zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu 32 263 00 00 lub przez poniższy formularz. Popularna jest forma prezentacji zdalnej możliwości oprogramowania. Dzięki temu Klient od razu widzimy, co możemy zaoferować oraz jest w stanie dobrać niezbędne elementy, a na podstawie jego potrzeb i wymagań zostają one wdrożone.