CRM dla średnich firm
Oprogramowanie CRM od dłuższego czasu nie jest narzędziem nakierowanym na koordynację sprzedaży w korporacjach. Od dłuższego czasu obserwujemy co raz większe zainteresowanie rozwiązaniami służącymi do zarządzania relacjami z klientami wśród firm z sektora MŚP. Przeczytaj ten artykuł, aby dowiedzieć się dlaczego nawet małe i średnie przedsiębiorstwa tak chętnie wybierają nowoczesne systemy informatyczne wspierające codzienne operacje.
Spis treści
System CRM dla średniej firmy
Oprogramowanie klasy CRM (Customer Relationship Management) to nie tylko narzędzie informatyczne wykorzystywane do zarządzania relacjami z klientem, ale i cała filozofia i metodologia pracy działów marketingu, sprzedaży i obsługi posprzedażowej. System CRM dla średniej firmy powinien umożliwiać kompletne mapowanie procesów biznesowych związanych z procesem pozyskania i utrzymania klienta.
Podstawowe funkcje systemów CRM dla średniej firmy to tworzenie bazy danych o klientach i potencjalnych klientach oraz prowadzenie w ich kontekście działań mających na celu pozyskanie sprzedaży: kontakty mailowe, telefoniczne, osobiste, czy też kampanie marketingowe, tworzenie ofert i rejestrowanie zamówień.
Bardziej zaawansowane systemy CRM dla średnich firm pozwalają na pełną integrację z innymi narzędziami informatycznymi i procesami biznesowymi, aby zapewnić niezakłócony przepływ informacji i zadań. Przykładem takiej integracji jest połączenie oprogramowania CRM z systemem ERP (Enterprise Resource Planning). Systemy CRM i ERP można powiązać np. w zakresie wspólnej kartoteki podmiotów. Posiadamy również rozwiązanie, jakim jest CRM dla małych firm.
Częstym elementem integracji jest również lista indeksów magazynowych do tworzenia skutecznych ofert czy też możliwość wystawiania faktur sprzedażowych z poziomu systemu CRM bezpośrednio do modułu sprzedażowego oprogramowania ERP. Ta ostatnia funkcja jest szczególnie pożądana, gdyż znacznie usprawnia ona przepływ informacji na takim etapie procesu sprzedażowego, gdzie pomyłka jest nie do pomyślenia. Faktura zawsze musi zgadzać się z zamówieniem.
Oprogramowanie CRM dla średnich przedsiębiorstw
Oprogramowanie CRM dla średnich przedsiębiorstw to narzędzie bez którego wielu menadżerów sprzedaży nie wyobraża sobie codziennej pracy. Rozwiązania tego typu, takie jak Connecto DMS usprawniają codzienną pracę wszystkich osób w organizacji zaangażowanych we wszystkie zadania sprzedażowe począwszy od poszukiwania leadów na rynku, przez kontakty z najbardziej rokującymi potencjalnymi klientami i wystawianie ofert po rejestrację zamówień i wystawianie faktur i zleceń wykonania usługi lub przesłania towaru.
Zaawansowani użytkownicy oprogramowania CRM dla średnich przedsiębiorstw wykorzystują też inne moduły systemu Connecto DMS takie jak elektroniczny obieg dokumentów, zarządzanie projektami czy Business Intelligence aby połączyć wszystkie elementy organizacji firmy w płynne procesy obsługiwane za pomocą jednego interfejsu.
Wdrażając rozwiązanie Connecto DMS można połączyć wszystkie systemy informatyczne firmy w jeden, spójny ekosystem. Integrować można na przykład oprogramowanie ERP, systemy do kosztorysowania, dowolne serwisy marketingowe (np. do wysyłania mailingów czy SMS), systemy OCR, platformy B2B, sklepy internetowe i każde inne narzędzie IT.
Prezentacja systemu CRM dla średnich firm
Umów się na prezentację systemu CRM dla średnich firm uzupełniając formularz kontaktowy znajdujący się pod tym artykułem lub zadzwoń 32 263 00 00. Powiadom nas jeżeli jesteś również zainteresowany prezentacją systemów innej klasy, np. ERP, systemu obiegu dokumentów, BI czy zarządzania projektami.
W czasie prezentacji możesz zobaczyć synergię wszystkich rozwiązań w codziennej pracy na przykładach, które będą Ci bliskie. Prezentacja systemu CRM dla średnich firm jest całkowicie darmowa i może odbyć się zdalnie za pomocą internetu (wideokonferencja) lub osobiście w siedzibie Twojej firmy albo w jednym z oddziałów firmy Connecto (Łódź/Sosnowiec).