Działania marketingowe – zarządzanie projektami w systemie Neon Connecto
System Connecto NEON sprawdzi się w dziale marketingu Twojego przedsiębiorstwa. Sprawdź działanie rozwiązania, które usprawni zarządzanie zadaniami oraz kampaniami marketingowymi. Przedstawiamy video, w którym dowiesz się, jak w prosty sposób realizować etapy, sprawdzać widoczność zaangażowania poszczególnych pracowników, ustalać koncepcję czy śledzić informacje o zamówieniu materiałów reklamowych. To wszystko znajduje się w jednym miejscu – w sercu Connecto Neon.
Spis treści
System do prowadzenia działań marketingowych
Mariola Górska jest odpowiedzialna za prowadzenie działań marketingowych. Zobacz jak Neon Connecto może ułatwić pracę na przykładzie jej obowiązków. Mariola przygotowuje nowe wizytówki i papier firmowy. Po zalogowaniu do systemu, widzi na pulpicie projekt, który aktualnie realizuje. Z poziomu kalendarza może przefiltrować zadania i wie, co się dzieje i nic jej nie umyka.
Projekt nazywa się „Nowe materiały marketingowe – akcydensy”, a zaangażowani w realizację zadań koledzy mają pełny wgląd w etapy pracy. Te działania widzimy tylko osoby zaangażowane w zadanie oraz szef, ponieważ Mariola nadała mu takie ustawienia prywatności. Projekt podzielony jest na pięć etapów. Trzy są już zamknięte, jeden jest w trakcie realizacji i jeden jest do zrobienia.
Pierwszy etap był przygotowawczy. Ala Paś z Administracji zgłosiła Marioli czego potrzebuje, a ta przygotowała brief i określiła potencjalne koszty współpracy z grafikiem. Przedstawiła wymagany budżet kierownictwu i po akceptacji przez szefa, Andrzeja Pierwszego, przygotowała umowę dla projektanta.
Każdy etap projektu zapisany w systemie
Gdzie można znaleźć ją w systemie? To proste! Wystarczy kliknąć w pliki i Connecto Neon przenosi do repozytorium dokumentów. Tu możliwy jest podgląd na każdy dokument z tego etapu projektu. Widać brief projektowy, budżet, a także umowę z projektantem na wykonanie dzieła. W drugim etapie grafik przedstawił Marioli różne koncepcje identyfikacji wizualnej, które zostały zapisane w archiwum plików. Zapisano też specyfikację techniczną wizytówek dla drukarni, które były przygotowane na potrzeby wyceny kosztów druku.
Przyszedł czas na współpracę z Alą Paś, która została uwzględniona w tym zadaniu, bo stworzyła excela z danymi pracowniczymi na wizytówki. Informacje zostały przekazane grafikowi, a on przygotował pliki wykonawcze – papier czarnobiały, papier kolorowy i wizytówki, które trafią do drukarni. Fakturę za projekty graficzne od razu przekazano do księgowości – to koszt 1743 złotych. Mariola czeka jeszcze na fakturę od drukarni. Gdy ją otrzyma, zamknie czwarty etap pracy. Neon Connecto bardzo ułatwia pracę. Użytkownicy nie muszę dzwonić czy pisać maila. Po prostu zostawiają komentarze pod zadaniem. A osoba oznaczone/odpowiedzialna widzi go w powiadomieniach. Zero zbędnych ruchów!
Projekty i podział na TO/DO
Wróćmy do projektu. Na osi czasu widać, co już zostało zrobione i w jakim czasie. Mariola ma tydzień na kolejne działania i będzie potrzebować do ich wykonania innych użytkowników – Andrzeja i Alicji. Plan zapisano w podpunktach i każdy wie, co ma robić. W Neonie można filtrować zadania pod kątem statusu i terminu. To daje ogromne, ogromne poczucie kontroli. W zakładce pliki są zarchiwizowane ostateczne wersje zaakceptowanych projektów, na wypadek gdyby w przyszłości trzeba było wykonać dodruk papieru firmowego, albo kolejne wizytówki.
Co jest najfajniejsze? Wszystko widoczne jest również na smartfonie.
Po zalogowaniu do aplikacji widać:
- zadania
- projekt
- pliki
Co jeszcze? Neon pozwala szybko podejmować decyzje. I nikt mnie nie musi się z niego szkolić, ani niczego uczyć, bo jest łatwy w obsłudze – wystarczy spróbować i już się na nim pracuje!