Oprogramowanie dla hoteli
Prowadzenie ośrodka wypoczynkowego jest wyjątkowo trudnym zadaniem. Jeśli goście mają być w pełni zadowoleni z poziomu obsługi, trzeba równocześnie panować nad wieloma kwestiami, związanymi z m.in. przyjmowaniem rezerwacji, odpowiadaniem na pytania czy przygotowaniem pokoi. Niezbędne wsparcie zapewniają profesjonalne narzędzia IT. Wyjaśniamy, dlaczego warto inwestować w oprogramowania dla hoteli oraz jakie systemy najlepiej się sprawdzają!
Oprogramowanie dla hoteli
Oprogramowania dla hoteli pozwalają w najlepszy możliwy sposób przyjmować nawet najbardziej wymagających gości. Nawet jeśli prowadzi się mały pensjonat, podstawowe programy szybko przestają wystarczać. Nowoczesne narzędzia IT pomagają sprawnie przyjmować rezerwacje, ograniczając do minimum ryzyko jakichkolwiek pomyłek. Dzięki nim ma da się też łatwo przekazywać najważniejsze informacje, przez co ma się pewność, że każdy klient zostanie odpowiednio obsłużony.
Najpowszechniejszym typem oprogramowania dla hotelu jest system CRM (ang. Customer Relationship Management = zarządzanie relacją z klientem). Zadowolenie gości jest sprawą nadrzędną, a profesjonalne narzędzia IT pozwalają uważnie nadzorować każdą rezerwację oraz umożliwiają szybki, bezpośredni kontakt. Aplikacje z dostępem dla uprawnionych pracowników są także wyjątkowo pomocne w wykonywaniu codziennych obowiązków, ponieważ w dużym stopniu automatyzują wiele procesów i formalności.
W opogramowaniach dla hoteli dostępnych jest także wiele innych przydatnych funkcji, m.in. na bieżąco zbierają i przetwarzają dane o gościach. Na podstawie takich analiz można odkryć, jakimi kwestiami warto się zająć, by podnieść standard oferowanych usług. Takie dane są też niezwykle cenne przy tworzeniu strategii marketingowej, ponieważ pozwalają poznać i zrozumieć oczekiwania konkretnej grupy odbiorców.
System informatyczny do zarządzania hotelem
System informatyczny do zarządzania hotelem stanowi ogromne ułatwienie zarówno dla kadry managerskiej, jak i działu księgowości, marketingu czy też nawet szeregowych pracowników. Z jego pomocą można rozdzielać najważniejsze zadania i kontrolować, czy są poprawnie i terminowo wykonywane.
Korzystając z niego dopuści do się tego, by np. nagle zabrakło czystych pościeli, na miejscu nie było wolnych sprzątaczek do przygotowania opuszczanych pokoi czy goście otrzymali apartament nieprzystosowany do ich wymogów. Takie oprogramowanie ma więc też duży wpływ na wizerunek ośrodka, a co za tym idzie, jest w dużej mierze odpowiedzialne za zyski i rozwój.
Systemy informatyczne do zarządzania hotelem mogą również obejmować znacznie więcej narzędzi niż CRM. Najlepszym rozwiązaniem jest rozbudowana platforma, która wykorzystuje funkcjonalność kilku różnych modułów. Niezwykle przydatne mogą też być m.in.:
- ERP (ang. Enterprise Resources Planning), czyli oprogramowanie do planowania zasobów przedsiębiorstwa;
- elektroniczny obieg dokumentów, czyli system usprawniający bezpieczną wymianę oraz archiwizację faktur, rachunków, umów i innych ważnych pism oraz danych;
- Bussines Intelligence, czyli narzędzie do analityki biznesowej, zbierające i przetwarzające dane na temat firmy.
W branży hotelarskiej ważna jest nie tylko obsługa gości, ale też odpowiednie utrzymanie obiektu oraz właściwa organizacja pracowników. Trudno nad tym wszystkim zapanować bez dodatkowego wsparcia. Inwestycja w system informatyczny może zupełnie odmienić funkcjonowanie hotelu, tak by stał się nowoczesnym, przyjaznym ośrodkiem, do którego goście będą chętnie wracać.
CRM dla hoteli
Zastanawiasz się, jaki CRM dla hoteli jest najlepszy? Zdecyduj się na bardziej rozbudowane rozwiązanie, które dodatkowo zostanie odpowiednio przystosowane do Twoich oczekiwań oraz specyfiki Twojego ośrodka. Platforma Connecto doskonale sprawdza się w praktyce, a jej wdrożenie nie zajmuje zbyt wiele czasu. Zakup systemu szybko się zwraca, ponieważ może przyczynić się do generowania o wiele większych zarobków. Dobrze zarządzane hotele cieszą się dużą popularnością, ponieważ zadowoleni goście zostawiają pozytywne opinie, którymi kieruje się większość osób szukających noclegu.
Jesteś ciekawy, jak wygląda i działa nasz CRM dla hotelu? Umów się z nami na prezentacje, na której przedstawimy Ci wszystkie jego funkcje oraz wszystko dokładnie objaśnimy. Spotkanie może odbyć się w Twojej firmie albo zdalnie. Przy tym jest całkowicie bezpłatne, a udział w nim nie jest jednoznaczny z pojęciem decyzji o zakupie. Zadzwoń na numer 32 263 00 00 lub wypełnij formularz w zakładce kontakt!