Oprogramowanie do tworzenia raportów i analiz
Przedsiębiorcy coraz więcej inwestują w specjalistyczne systemy do zarządzania i komunikacji. Powszechna cyfryzacja generuje ogromne ilości danych, które kryją w sobie cenne informacje. Oprogramowanie do tworzenia raportów i analiz daje pełny wgląd w procesy biznesowe, przez co pozwala na bieżąco monitorować sytuację w firmie oraz wspiera podejmowanie kluczowych decyzji. Wyjaśniamy, jak działa takie narzędzie i dlaczego warto z niego korzystać!
Spis treści
Oprogramowanie do tworzenia raportów i analiz
Oprogramowanie do tworzenia raportów i analiz to specjalny system, który gromadzi dane z różnych źródeł, czyli baz danych wykorzystywanych w firmie. Odpowiednio je przetwarza, dając dostęp do przydatnej wiedzy. Uwzględnia m.in. przepływ pracy, projekty, zadania, posiadane zasoby, budżety, koszty i wyniki. Z użyciem zaawansowanych narzędzi analitycznych umożliwia obserwację, a także generuje wnioski. Ostatecznie przygotowuje przydatne rekomendacje, wskazując, nad którymi obszarami należy popracować.
Program tworzy m.in.:
- wyciągi z raportów,
- wykresy (np. kołowe, lejki sprzedaży),
- listy danych (np. rankingi)
- wskaźniki (np. wykonanie sprzedaży, KPI).
Program wykorzystuje również automatyczne subskrypcje e-mail, w których przesyła istotne informacje o aktualnym stanie firmy. Wystarczy ustalić harmonogram i grupę odbiorców, np. raport realizacji planu sprzedażowego będzie wysyłany codziennie o 8:00 do kierowników sprzedaży. Przy tym całość działa całkowicie samodzielnie, w oparciu o bieżące dane, bez konieczności angażowania pracowników. W ten sposób można błyskawicznie reagować na ewentualne nieprawidłowości, ale też szybko dostrzegać szanse na rozwój.
- wielowymiarowe raporty umożliwiające całkowitą kontrolę nad przedsiębiorstwem;
- łatwy dostęp do autentycznych, poprawnych danych, dających pełny obraz sytuacji;
- możliwość określenia potencjału handlowego;
- automatycznie generowane materiały stanowiące wsparcie dla procesów decyzyjnych (poparte analizą danych z przeszłości i teraźniejszości, a także prognoz).
Poznaj elektroniczny obieg dokumentów od Connecto.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze oprogramowania?
Chociaż coraz więcej przedsiębiorców chce wdrażać takie rozwiązania w swojej firmie, często nie wiedzą, na co zwrócić uwagę przy wyborze oprogramowania.
Najlepiej zdecydować się na profesjonalny, wieloźródłowy system Business Intelligence. Oznacza to, że jest w stanie pobierać dane ze wszystkich programów wykorzystywanych w firmie, takich jak m.in. ERP, CRM czy WMS. Do tego dobrze, by mógł integrować się także z systemami wykorzystującymi inne rodzaje baz danych, np. Microsoft, PostgreSQL czy Oracle.
Szczególnie praktyczne są zintegrowane platformy przeznaczone do zarządzania procesami biznesowymi, które oferują rozmaite funkcje, m.in. elektroniczny obieg dokumentów, a także narzędzia do zarządzania projektami, zasobami i relacjami z klientami. Wtedy moduł BI może w najłatwiejszy sposób pobierać dane do analizy.
- realizacji projektów (czasowo, ilościowo i finansowo),
- sprzedaży (np. lejki sprzedaży, pipeline, cross selling, rankingi),
- wydajności pracowników,
- kluczowych wskaźników KPI.
Analizy i raporty w systemie dla budownictwa
Programy typu BI są szczególnie popularne w branży budowlanej. Analizy i raporty w systemie dla budownictwa pomagają lepiej zarządzać zasobami, zapobiegają przekraczaniu budżetu i wykrywają wszystkie ewentualne nieprawidłowości (np. wyraźny spadek wydajności pracowników).
Chciałbyś wdrożyć w swojej firmie system z modułem BI? Zdecyduj się na rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb. Platforma Connecto jest personalizowanym narzędziem, które zostanie odpowiednio dostosowane, a następnie wdrożone przez zespół specjalistów.
Jesteś ciekawy, co możemy Ci zaoferować? Umów się na prezentację, na której zobaczysz, jak działa nasz system i uzyskasz odpowiedzi na wszystkie pytania. Udział w spotkaniu jest darmowy i nie wiąże się z koniecznością zakupu. Zadzwoń na numer 32 263 00 00 lub wypełnij formularz w zakładce kontakt!