Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Polityka prywatności

Szanowni Państwo,
Prosimy o zapoznanie się z poniżej przedstawionymi zasadami wykorzystywania danych osobowych w ramach witryny internetowej naszej spółki.

Klikając w krzyżyk lub przycisk przejdź do serwisu, akceptujesz niżej przedstawioną Politykę prywatności.

Polityka prywatności

I. Administrator

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach witryny www.connecto.pl jest spółka Connecto sp. z o.o.. Nasza siedziba mieści się w Sosnowcu (41-205) przy ulicy Mariackiej 1/5. Możesz się z nami skontaktować pod adresem e-mail: [email protected]

II. Dane osobowe

Zgodnie z RODO dane osobowe to informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. Przeglądanie witryny spowoduje, że zostanie zapisany jedynie plik Cookie na Twoim urządzeniu (jeśli nie skonfigurowałeś inaczej swojej przeglądarki internetowej) i nie będziemy przetwarzali jakichkolwiek innych Twoich danych osobowych.

W ramach witryny Connecto.pl dostępne są również dwie bardziej zaawansowane funkcjonalności.

Pierwsza z nich to formularz kontaktowy, dzięki któremu możesz w najprostszy sposób przesłać nam wiadomość. W ramach opisanej funkcjonalności przetwarzamy dane osobowe takie jak:

  • imię i nazwisko
  • adres e-mail
  • inne dane osobowe, które możesz nam udostępnić w treści wiadomości

Drugą funkcjonalnością jest dedykowana aplikacja online HelpDesk Connecto. Jest ona przeznaczona dla zarejestrowanych użytkowników i służy do wsparcia w zakresie korzystania z naszych usług oraz produktów.

W ramach aplikacji Helpdesk Connecto przetwarzamy następujące dane osobowe:

  • imię i nazwisko
  • adres e-mail
  • numer telefonu
  • login
  • dane o firmie
  • inne dane, które zostaną udostępnione przez użytkownika aplikacji, bądź które zostaną udostępnione konsultantowi w związku z usługą wsparcia.

Oprócz powyższych przypadków nie przetwarzamy Twoich danych osobowych, chyba, że zostaniesz o tym uprzednio poinformowany dedykowanym komunikatem.

III. Na jakiej podstawie i w jakim celu przetwarzamy Twoje dane osobowe.

Przede wszystkim przetwarzamy je celach statystycznych przy użyciu narzędzia Google Analytics, które pomaga zrozumieć w jaki sposób Państwo korzystają z naszej strony internetowej. Statystyki pozwalają nam na modernizację struktury strony i jej zawartość. Dodatkowo informacje zawarte w plikach Cookies i pozwalają nam rozpoznać urządzenie, z którego Państwo korzystają, dzięki czemu wiemy, jak wielu użytkowników powraca do naszej strony.

Dane udostępnione w ramach formularza kontaktowego wykorzystujemy jedynie w celu udzielenia odpowiedzi. Dane udostępnione w ramach funkcjonalności HelpDesk Connecto wykorzystujemy jedynie w celu wsparcia w ramach tej funkcjonalności.

Państwa dane osobowe przetwarzamy jedynie na podstawach wskazanych w RODO.

a) jeśli wyrazisz zgodę na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).

W ramach tej podstawy przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu wysyłki informacji handlowych.

b) Jeśli przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne w celu realizacji naszych prawnie uzasadnionych interesów (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO)..

Na tej podstawie przetwarzamy dane zawarte w plikach Cookie w celach statystycznych, o czym wspominaliśmy powyżej.

c) Przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne dla wykonania umowy lub podjęcia działań na Twoje żądanie (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO).

Na tej podstawie przetwarzamy dane osobowe udostępnione przy użyciu formularza kontaktowego oraz HelpDesk Connecto. Przetwarzanie na Twoje żądanie następuje w przypadku przesłania nam zapytania poprzez formularz kontaktowy. Przez założenie konta w funkcjonalności HelpDesk Connecto zawieramy umowę na warunkach opisanych w regulaminie. Przetwarzanie danych osobowych udostępnionych w ramach tej aplikacji, następuje w celu wykonania właśnie tej umowy.

IV. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?

Zasadniczo nie udostępniamy danych osobowych podmiotom trzecim oprócz spółki Google LLC., Mountain View w Stanach Zjednoczonych. Spółka ta jest operatorem narzędzia Google Analytics, które wykorzystujemy do obserwowania statystyk naszej strony www.

Wymiana danych osobowych pomiędzy UE a USA odbywa się na zasadach tzw. Privacy Shield ? czyli porozumieniu pomiędzy USA a Komisją Europejską, dzięki któremu stwierdzono, iż USA zapewniają należyty poziom ochrony danych osobowych w przypadku podmiotów, które zostały zarejestrowane jako spełniające kryteria Privacy Shield. Google LLC przystąpiła do Privacy Shield, a więc Ciasteczka są bezpieczne

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}