Program do prowadzenia i obsługi serwisu – jak go wykorzystać?
Współcześnie w praktyce nie da się już prowadzić serwisu bez stosowania dodatkowych narzędzi IT. Papierowa dokumentacja czy podstawowe programy komputerowe szybko przestają wystarczać. Wyjaśniamy dlaczego warto zainwestować w specjalny program do prowadzenia i obsługi serwisu oraz podpowiadamy, jak można go wykorzystać!
Spis treści
Program do prowadzenia i obsługi serwisu – jak działa?
Program do prowadzenia i obsługi serwisu stworzony przez Connecto jest zaawansowanym systemem składającym się z idealnie współpracujących ze sobą modułów. Poszczególne elementy są odpowiedzialne za najważniejsze zagadnienia związane z funkcjonowaniem firm z tej branży. Oferują uniwersalne, podstawowe opcje, ale też specjalnie przystosowane funkcje.
System wspiera zarówno kadrę kierowniczą, jak i etatowych pracowników. Doskonale nadaje się do prowadzania serwisów z różnych branż. Jest wyjątkowo nowoczesny i zaawansowany, a przy tym intuicyjny w obsłudze. Jego idealnie dobrane funkcje zmniejszają ryzyko opóźnień, pomyłek czy innych błędów, a także pomagają dbać o sprawną wymianę informacji oraz pozwalają monitorować wszystkie zlecenia.
Szczególnie przydatnym modułem jest elektroniczny obieg dokumentów, który służy do tworzenia, archiwizacji oraz przekazywania umów, faktur, protokołów oraz innych ważnych pism. Za pomocą platformy można też gromadzić wszystkie dane na temat zleceń i pracy techników. Jest również niezwykle przydatna w rozdysponowywaniu zadań oraz nadzorowaniu statusu ich wykonania. W ten sposób można optymalnie wykorzystywać zasoby ludzkie, co przyczynia się do zwiększenia efektywności. System Connecto łączy się również z nowoczesną aplikacją na urządzenia mobilne, przez co można łatwo na bieżąco komunikować się z fachowcami pracującymi w terenie.
Nowoczesny program do prowadzenia i obsługi serwisu zbiera także dane o aktualnej sytuacji w przedsiębiorstwie, dlatego pozwala ocenić jego kondycję. Na podstawie szczegółowych raportów da się wprowadzić niezbędne zmiany, a także odkryć niedostrzeżony wcześniej potencjał na rozwój. Dzięki niemu wiele przedsiębiorstw zaczyna bardziej dynamicznie funkcjonować, dlatego przyjmuje większą liczbę klientów i generuje wyższe zyski.
Kto może korzystać z programu do prowadzenia i obsługi serwisu?
Program do prowadzenia i obsługi serwisu jest zawsze perfekcyjnie dostosowywany do indywidualnych wymagań, ale przy tym jest wyjątkowo uniwersalnym narzędziem. Z tego względu może być z powodzeniem wykorzystywany przez serwisy:
- samochodowe,
- rowerowe,
- sprzętu RTV i AGD,
- komputerów i innych urządzeń elektronicznych,
- kopiarek, drukarek i innych urządzeń poligraficznych,
- klimatyzacji, wentylacji i urządzeń chłodniczych,
- systemów alarmowych,
- maszyn i urządzeń przemysłowych,
- urządzeń fiskalnych,
- urządzeń laboratoryjnych,
- innych urządzeń.
Platforma Connecto świetnie sprawdza się nie tylko w dużych, ale też średnich i mniejszych firmach. Jej wdrożenie z czasem zupełnie odmienia sposób ich funkcjonowania, co pozwala osiągnąć wiele wymiernych korzyści. Dzięki niej w krótkim czasie da się m.in. poszerzyć grono klientów, skrócić czas realizacji zleceń, poprawić wizerunek firmy oraz zwiększyć przychody.
Jak wdrożyć program dla serwisu?
Wdrożeniem programu do prowadzenia i obsługi serwisu powinni zająć się specjaliści, którzy odpowiednio go przystosują oraz pomogą stopniowo wprowadzić go do codziennego użytku. Możemy przygotować dla Ciebie spersonalizowaną ofertę, którą następnie przedstawimy Ci podczas specjalnej prezentacji.
Nasi konsultanci w dogodnym terminie umówią się z Tobą na demonstrację, by dokładnie pokazać oraz objaśnić wszystkie funkcje proponowanego przez nas rozwiązania. Spotkanie odbędzie się w siedzibie Twojej firmy lub na wideokonferencji. Jest całkowicie bezpłatne oraz niezobowiązujące. To najlepszy sposób na to, by przekonać się, co możesz zyskać korzystając z tego nowoczesnego narzędzia IT. Zadzwoń na numer 32 263 00 00 lub wypełnij formularz w zakładce kontakt!