Systemy CRM dla firm – poznaj rozwiązania od Connecto
Grupa Connecto od początku swojej działalności skupia się na dostarczana nowoczesnych narzędzi dla firm, których głównym zadaniem jest upraszczanie codziennej pracy i automatyzacja powtarzalnych czynności.
Spis treści
Systemy CRM dla firm
Systemy CRM dla firm to dzisiaj jedno z najpopularniejszych rodzajów oprogramowania. Niezależnie od rozmiaru firmy i branży w jakiej pracuje, każda organizacja wdrożyła lub za chwilę wdroży system CRM dla firm. Problem jednak w tym, że CRM CRMowi nierówny. Okazuje się, że rozwiązania tej klasy oferują całkowicie różne funkcjonalności w zależności od producenta. Z jednej strony mamy rozwiązania chmurowe i proste pudełkowe, w których to system narzuca nam w jaki sposób mamy pracować, a z drugiej systemy CRM dla firm takie jak Connecto DMS, które umożliwiają pełne odwzorowanie już istniejących procesów biznesowych.
Innymi słowy – to system dostosowuje się do tego w jaki sposób pracuje firma. Nie dochodzi więc do takiej sytuacji, gdzie organizacja wykorzystuje tylko część przycisków w menu i uzupełnia tylko część pól na formularzach. Istnienie każdej części systemu CRM dla firm jest umotywowane i spełnia jakąś konkretną rolę, czy to bezpośrednio w procesie sprzedażowym (np. lista usług zamówionych przez klienta) czy też w ramach operacji analitycznych (np. suma przegranych ofert w podziale na powód przegranej) w celu wyciągania wniosków na przyszłość.
Connecto DMS, które oferuje bogaty pakiet narzędzi, w tym elektroniczny obieg dokumentów oraz archiwizacja dokumentów. System DMS oferuje również rozbudowany moduł CRM umożliwiający wdrożenie spersonalizowanej aplikacji do zarządzania marketingiem i sprzedażą w praktycznie każdej branży.
Zalety rozwiązań CRM dla przedsiębiorstw
Firmy niezależnie od wielkości wybierają rozwiązania CRM nie bez powodu – zalet rozwiązań CRM dla przedsiębiorstw jest bardzo dużo. W pierwszej kolejności systemy te porządkują chaos informacyjny w firmie. Wszystkie informacje związane z procesem sprzedażowym, oraz wszystkimi innymi powiązanymi procesami (marketing, realizacja projektów), eliminuje to tak zwane silosy danych. Dzięki temu wszystkie dane raz wprowadzone w systemie przy obsłudze jednego procesu, są wykorzystywane ponownie w innych, bez konieczności wprowadzania ich na nowo.
Wymieniając zalety rozwiązań CRM dla przedsiębiorców należy również wspomnieć o wsparciu w wykonywaniu codziennych obowiązków. Dobrze wdrożony system CRM asystuje użytkownikowi i podpowiada jaki krok należy wykonać w danym momencie, oraz notyfikuje o ważnych wydarzeniach, np. zbliżającym się terminie na wysłanie oferty do klienta.
Gdzie najbardziej sprawdzi się CRM
Zastanawiasz się, gdzie najbardziej sprawdzi się CRM? Najprostsza odpowiedź to wszędzie. Rozwiązanie to potrafi dopasować się do każdej organizacji i wesprzeć ją w codziennych zmaganiach. Dobre rozwiązania CRM, takie jak Connecto DMS są skalowalne. Dzięki czemu tak samo odnajdą się w małej firmie jak i międzynarodowej korporacji. Co ciekawe oprogramowanie CRM wykorzystywane jest również przez organizacje non-profit do zarządzania kampaniami, oraz zadaniami.
W chwili obecnej moduł CRM oprogramowania system DMS wykorzystywany jest przez setki osób w całej Polsce. Korzystają z niego firmy usługowe, produkcyjne, handlowe, budowlane, projektowe oraz organizacje i fundacje różnego typu. Doskonałe dopasowanie produktu do potrzeb klienta wynika z przeprowadzonej wcześniej wnikliwej analizy przedwdrożeniowej. Dzięki niej CRM posiada tylko te funkcje, które są potrzebne.
Dowiedz się więcej o CRM
Jeżeli zastanawiasz się nad wdrożeniem rozwiązania CRM do zarządzania procesami sprzedażowymi i marketingowymi w firmie zadzwoń 32 263 00 00 lub przejdź do formularza kontaktowego i zostaw nam swoje dane, oraz krótki opis wymagań jakie stawiasz tego typu systemowi. Więcej o systemach CRM piszemy też na dedykowanej stronie www.systemycrmdlafirm.pl