Usługi księgowe online dzięki programom ERP
Coraz więcej procesów związanych z prowadzeniem przedsiębiorstwa zostaje przeniesionych do wymiaru digitalnego. Jest to nie tylko wygodne, ale w wielu sytuacjach wręcz konieczne. W ten sposób można usprawnić wymianę informacji oraz ważnych dokumentów, a także zmniejszyć ryzyko ewentualnych pomyłek. Wyjaśniamy, jak prowadzić usługi księgowe online dzięki programom ERP!
Formalności związane z księgowością są wyjątkowo skomplikowane, dlatego wiele firm korzysta ze specjalnych programów lub wsparcia biura rachunkowego. Nowoczesne rozwiązania umożliwiają stały dostęp do konkretnych informacji oraz dokumentów przez Internet. Przy tym pozwalają zaoszczędzić sporo czasu, a nawet pieniędzy! Dowiedz się, jak działają takie systemy!
Spis treści
Usługi księgowe online – jak prowadzić
Wybuch epidemii koronawirusa zaskoczył świat. W związku ze skalą zagrożenia wielu przedsiębiorców musiało zmienić tryb pracy na zdalny. Spotkania odbywają się na wideokonferencjach, zadania są rozdzielane w systemach CRM, a służbowe skrzynki mailowe są aktywne, jak nigdy dotąd. W takich warunkach usługi księgowe online okazują się idealnym rozwiązaniem.
Dzięki nim można w kilka sekund przesłać niezbędne dokumenty pomiędzy przedsiębiorstwem a księgowym/biurem rachunkowym. Dzięki temu minimalizuje się ryzyko zarażenia, ponieważ pracownicy nie mają kontaktu ani ze sobą, ani z papierowymi wydrukami (według badań wirus może przeżyć na ich powierzchni nawet 24h!). Wystarczy komputer, a nawet smartfon czy tablet połączony z Internetem.
Organizacja pracy zdalnej jest dużym wyzwaniem. Wielu pracowników przebywających we własnym domu może mieć trudności w stworzeniu warunków sprzyjających skupieniu. Usługi księgowe online maksymalnie ułatwiają, przyspieszają i automatyzują wszelkie formalności. Dzięki temu można uniknąć zamieszania, nieporozumień, błędów, opóźnień itp.
Praca zdalna i współpraca z księgowością
System finansowo księgowy inaczej nazywany jest systemem ERP (ang. enterprise resource planning – planowanie zasobów przedsiębiorstwa). Oprogramowania tego typu umożliwiają nie tylko prowadzenie księgowości w formie księgi przychodów i rozchodów. Pomagają także w wykonywaniu wszystkich czynności podatkowych, jak np. wystawianiu dokumentów sprzedażowych czy prowadzeniu zapisów kasowych. Z ich pomocą można także tworzyć przejrzyste raporty, co pozwala wdrażać nowe rozwiązania.
Praca zdalna i współpraca z księgowością są dzięki takim udogodnieniom niezwykle wygodne. Connecto oferuje świetny program krakowskiej firmy COMARCH oraz autorskie oprogramowanie Connecto DMS, które wśród wielu innych modułów posiada również właśnie te funkcje.
Przesyłanie dokumentów z Connecto DMS
Connecto DMS składa się modułów odpowiedzialnych za:
- elektroniczny obieg dokumentów,
- CRM relacje z klientem,
- zarządzanie projektem,
- Business Intelligence.
Pierwszy z nich najbardziej przydaje się właśnie w kwestiach związanych z księgowością online. Gwarantuje m.in. wygodny dostęp do potrzebnych dokumentów, odpowiada za archiwizowanie danych oraz przyspiesza obieg faktur elektronicznych i zakupowych. Pozwala także na tworzenie szczegółowych analiz/raportów. System DMS jest również kompatybilny z innymi programami typu ERP. Przesyłanie dokumentów z Connecto DMS minimalizuje ryzyko zgubienia czy przeoczenia ważnych druków. Pozwala także ustalić, kto ma do nich wgląd, a także czy zostały już przeczytane. Przede wszystkim umożliwia jednak wygodny, natychmiastowy dostęp w każdym miejscu i czasie.
Zapytaj o system dla księgowości
Konieczność pracy zdalnej uwidoczniła kłopoty ze sprawną wymianą dokumentów? Chcesz mieć pewność, że nawet w tak trudnych warunkach dopilnujesz wszystkich formalności i najlepiej zorganizujesz pracę swojego przedsiębiorstwa? Zapytaj o system dla księgowości, dzwoniąc 32 263 00 00 lub wypełniając formularz kontaktowy! Konsultant firmy Connecto skontaktuje się z Tobą w ciągu kilku dni, w celu uzgodnienia terminu prezentacji demonstracyjnej systemu. Spotkanie jest całkowicie darmowe i odbywa się zdalnie.