Wyniki badań satysfakcji Klientów Comarch ERP
Wraz z początkiem roku pojawiły się wyniki badań satysfakcji Klientów Comarch ERP. Connecto jako wieloletni partner nie mogło przejść obojętnie obok tego sukcesu. Zobacz, co cenią użytkownicy systemu.
Wśród korzyści z użytkowania systemu ERP wymienianych przez Klientów znalazły się między innymi:
- krótszy czas na przygotowywanie analiz i raportów
- lepsze gospodarowanie zasobami kadrowymi
- sprawniejsze realizowanie procesów księgowych
- wydajniejsze zarządzanie procesem produkcyjnym
- zwiększenie sprzedaży
- zmniejszenie kosztów funkcjonowania firmy
- lepsze zarządzanie stanami magazynowymi
- większe przychody po otwarciu nowych kanałów sprzedaży
Comarch ERP Optima
Podobne zestawienie stworzono wśród Klientów wybierających system Comarch ERP Optima:
Connecto jest partnerem firmy Comarch już od 12 lat. Wdrażamy systemy Comarch ERP Optima i Comarch ERP XL oraz przeprowadzamy szkolenia z obsługi tego oprogramowania. Ponadto świadczymy usługi serwisowania (tzw. wsparcie powdrożeniowe).