Zarządzanie zadaniami a system
Każdy pracownik powinien znać swoje dyspozycje, by mógł w pełni efektywnie wykorzystać swój czas. W przeciwnym razie łatwo dochodzi do zamieszania, skutkującego pomyłkami, opóźnieniami itp. Z tego względu najrozsądniej jest zainwestować w dodatkowe narzędzia IT, które pomogą lepiej zorganizować podział obowiązków. Wyjaśniamy, jak mają się do siebie zarządzanie zadaniami a system!
Spis treści
System do zarządzania zadaniami
System do zarządzania zadaniami powinien być idealnie dobranym, nowoczesnym oprogramowaniem. Bardzo ważne, by przy tym jego obsługa pozostawała intuicyjna dla pracowników różnych działów. Ma bowiem służyć wszystkim – tylko w ten sposób rzeczywiście będzie skuteczny.
Przedsiębiorcy coraz częściej decydują się wdrożyć w swoich firmach system CRM (ang. Customer Relationship Management), przeznaczony do zarządzania relacji z klientami. Dzięki niemu można pełnić nadzór nad wszystkimi aktualnymi projektami, mając wgląd w historię działań realizowanych przez pracowników. Weryfikując je na bieżąco wzmacnia się zaangażowanie oraz poczucie odpowiedzialności. Przy tym jednak system nie daje wrażenia nadmiernej kontroli czy opresji.
Profesjonalne oprogramowanie pozwala po prostu lepiej rozdysponować obowiązki, tak by każdy wiedział, czym musi się zająć oraz ile ma na to czasu. Dodatkowo do systemu do zarządzania zadaniami można dodać inne narzędzia IT, które będą doskonale wspierać jego działanie. Z ich pomocą da się jeszcze lepiej nadzorować postępy prac oraz znacznie je usprawniać.
Zarządzanie zadaniami a system
Jak mają się do siebie zarządzanie zadaniami a system? Wsparcie ze strony nowoczesnego oprogramowania już po krótkim czasie od wdrożenia daje zauważalne efekty. Dynamizuje pracę oraz wymianę informacji w firmie, zarazem minimalizując ryzyko ewentualnych niedociągnięć.
System pomaga również szybko reagować na nieprzewidziane okoliczności, np. gdy pracownik nie da rady wykonać danego zadania w terminie, bo musi wziąć L4. Wystarczy kilka kliknięć by ustalić, kto może przejąć jego obowiązki. Ponieważ dotychczas na bieżąco uzupełniał informacje o kliencie, jego zastępca od razu będzie wiedział, na jakim etapie stoją prac, jakie kryteria musi spełnić oraz na co powinien zwrócić uwagę. Program może także przypominać np. o terminach spotkań, umówionych rozmowach czy mailach do wysłania.
System do zarządzania zadaniami nie dopuszcza też do niepotrzebnej duplikacji – zdarza się, że w wyniku nieporozumienia dwie osoby zajmują się tym samym. Takie sytuacje są wyjątkowo kłopotliwe, ponieważ marnują czas i dostępne zasoby ludzkie. Jeśli chce się w najlepszy sposób wykorzystać potencjał swojego zespołu, trzeba stale monitorować jego działania.
Bardzo ważnym uzupełnieniem systemu do zarządzania zadaniami jest moduł przeznaczony do archiwizacji, porządkowania oraz udostępniania danych, czyli tzw. elektroniczny obieg dokumentów. Dzięki niemu da się znacznie sprawniej oraz bezpieczniej przekazywać najważniejsze umowy, faktury, sprawozdania, rozliczenia itp. Przy tym cały czas ma się kontrolę nad tym, kto wyświetlił dokument, do kogo zostało przesłane dane pismo, kto musi jeszcze rzucić okiem na konkretną umowę itd. Daje to pewność, że nic nie zaginie, nie zostanie przypadkiem zmodyfikowane, a także, że nie trafi do osób nieuprawnionych.
System do zarządzania zadaniami pozwala zadbać o dobrą atmosferę w pracy oraz pozytywne stosunki z klientami, co przekłada się na zwiększenie zysków oraz poprawę wizerunku firmy. Każdy przedsiębiorca, który chce utrzymać dobrą pozycję na rynku lub próbuje rozwijać swoją działalność, koniecznie powinien rozważyć wdrożenie takiego rozwiązania.
Demo systemu do zarządzania
Chcesz zainwestować w oprogramowanie dla swojej firmy? Sprawdź nasze demo systemu do zarządzania! Platforma Connecto obejmuje uważnie dobrane moduły, dostosowane do indywidualnych potrzeb danego przedsiębiorstwa. Nasi konsultanci po wstępnym wywiadzie przygotowują spersonalizowaną ofertę, którą mogą dokładnie omówić podczas prezentacji.
Spotkanie demonstracyjne może odbyć się stacjonarnie (w siedzibie Connecto lub Twojej firmie), a także zdalnie, na wideokonferencji. Udział w nim jest całkowicie darmowy oraz niezobowiązujący. Przedstawiamy na nim wszystkie funkcje systemu, wyjaśniamy proces wdrożenia oraz wyczerpująco odpowiadamy na pytania. Jesteś zainteresowany takim rozwiązaniem i chcesz się przekonać, jak w praktyce sprawdza się nasz system do zarządzania? Zadzwoń na numer 32 263 00 00 lub wypełnij formularz w zakładce kontakt!